167(XXXV). W dniu 11 marca br. powołany przy Komitecie Głównym Olimpiady Zespół Koordynujący prace Jury Zawodów Okręgowych ustalił na podstawie wyników z poszczególnych okręgów listę uczestników zakwalifikowanych do zawodów centralnych w XXXV edycji. Podstawą takich działań jest Regulamin pracy Jury Olimpiady zatwierdzony przez Komitet Główny OWiUB w dniu 22 listopada 2019 r.

     14 marca br. zostały opublikowane odtajnione wyniki zawodów II stopnia (okręgowych) i wyniki kwalifikacji do udziału w zawodach III stopnia (centralnych) wraz z wykazem 37 szkół, z których rekrutują się olimpijczycy finałowej rozgrywki

 https://www.olimpiadabudowlana.pl/index.php/wyniki-xxxv-owiub

     Przypominamy, że w październiku ub. r. uwzględniając okoliczność jubileuszu 35-lecia Olimpiady i możliwości organizacyjne Komitet Główny ustalił pulę miejsc na zawody centralne w dniach 7-9 kwietnia 2022 r. w Opolu – maksymalnie 88 uczestników + 2 dwóch najlepszych reprezentantów szkoły gospodarza zawodów niezależnie od ogólnych zasad kwalifikacyjnych. Zespół Koordynujący wypełnił pulę miejsc uczestnikami, którzy uzyskali w zawodach okręgowych 43 i więcej pkt. (poza 3 najlepszymi uczestnikami z każdego okręgu) i jednym kandydatem z wynikiem 42,5 pkt. (najlepszy w tej grupie według kryteriów dodatkowych określonych w Regulaminie pracy Jury).

     Organizatorzy Olimpiady pragną podziękować wszystkim uczestnikom, opiekunom przygotowującym olimpijczyków do zawodów i szkołom za udział w rywalizacji, pomimo występowania obiektywnych czynników nie sprzyjających przygotowaniu do współzawodnictwa. Wszystkim uczestnikom gratulujemy udziału w Olimpiadzie, każdego osiągniętego rezultatu, bo już sam udział i poddanie się ocenie w zawodach jest zwycięstwem – stajemy się bogatsi o nowe doświadczenia. Na okoliczność 35-lecia OWiUB, poczynając od Finału Centralnego, zamierzamy indywidualnie podziękować wszystkim podmiotom (osobom i instytucjom), których aktywność przyczyniła się do promocji Olimpiady i była wsparciem dla naszych starań o dobro polskiej edukacji.